2008. szeptember 25., csütörtök

Naphegy Mesefesztivál


2008. október 4., szombat
10-18 óráig

Helyszín:
Bp.,1016 Krisztina tér (a templom melletti gesztenyésliget),
illetve az újonnan nyíló Anno könyvesbolt a Krisztina tér 7. szám alatt
(a volt textil- és rövidáru üzlet helyén)
Program:
Egész nap kézműves foglalkozások, kedvezményes könyv- és játékvásár.
Az Anno könyvesbolt megnyitását Kun Fruzsina festőművész meseillusztrációiból összeállított kiállítással ünnepeljük.

10:30 Baba jelbeszéd bemutató foglalkozás (Anno)
10:30 Meseszínház - japán papírszínház (Gesztenyésliget)
11:00 Sárkány a lépcsőházban zenés bábelőadás (Gesztenyésliget)
12:00 Kun Fruzsina dedikál (Gesztenyésliget)
Beszélgetés Bán Csabával az Égi tünemény című könyv kapcsán (Anno)
13:00 Könyv- és dobozkészítés (Anno)
14:00 Játékos anyanyelvi képességfejlesztő foglalkozás (Gesztenyésliget)
15:00 Vizuális képességfejlesztés a böngésző könyvekkel (Anno)
16:00 Jávai mesék és legendák - Kiss Márta festőművész beszélgetése a gyerekekkel (Anno)17:00 Egérparádé bábjáték (Gesztenyésliget)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ki hozta létre az ANNO Könyvesboltot? A Naphegy Kiadó?
Én is elkezdtem olvasni a Csíkos pizsamás fiút svédül, régebben. A svédek azt írták a hátlapjára, hogy nem árulják el, miröl szól, míg a magyar kiadó azt választotta, hogy elmondja nekünk. Kb. akkor jöttem rá, hogy mi a témája a könyvnek, amikor a szögesdrót kerítéshez értem, bár már korábban is sejtettem. Akkor nem tudtam tovább olvasni, mert velünk annyi ilyet olvastattak meg nézettek meg, hogy nem akartam még egyet. Egy ilyen könyv felkavar és mély nyomot hagy.
De úgy gondolom, mindeképpen van létjogosultsága, hiszen a mai gyerekeknek sokkal távolabb van idöben a második világháború, mint nekem.
Nálunk is megjelent most egy ifjúsági könyv ebben a témában. Bizonyos országok felnött-, mások ifjúsági irodalomként adták ki. Mindenképpen el akarom olvasni, miután túlvagyok az elsö fejezeten. Azt reklámként adták a könyvesboltban.
The Book Thief
http://www.randomhouse.com/features/markuszusak/
http://www.readme.cc/hu/koenyvtippek-es-olvasok/koenyvtipp/showbooktip/2592/
A Végtelen történet óta mindig úgyis arra vágyom, hogy elcsórjak egy könyvet.

Melissa