Megszületett a döntés:
a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma kiválasztotta a 2011-es társadalmi célú kampány témáját!
"Olvass esti mesét a gyermekednek, tölts vele együtt tartalmas időt!" címmel indítja 2011-es társadalmi célú kampányát a pozitív társadalmi változások eléréséért két évvel ezelőtt életre hívott Médiaunió.
A társadalmi célú kampány témájára beérkező javaslatok közül a Kuratórium 2011-re konkrét, egyértelmű témát választott. Schmidt Mária a Kuratórium elnöke elmondta: „A bizalom erősítését, a közösségépítést a mikroközösségekben, a családban kell elkezdeni. Sok családban természetes az, hogy a szülők foglalkoznak a gyerekekkel, szeretik és elfogadják őt, segítik fejlődését. Egyre több riasztó jel mutat azonban arra, hogy a gyerekeket sokan (akár önkéntelenül is, saját túlterheltségük okán is) elhanyagolják, nevelésüket kizárólag az oktatási intézményekre bízzák. A szülői részvételt a nevelésben, a pozitív minták átadását, a gyermek problémáira, gondjaira való odafigyelést azonban nem pótolhatja semmi.”
Rudolf Péter, a Kuratórium tagja így indokolta a választást: „Gyermekkorban a mese-olvasás tartalmas együttlétet biztosít szülő és gyermek számára. A mese a gyermeki fantáziát megmozgatja, a képzelet erejével hat, segít a belső kép kivetítésében. Mindeközben a mese segít átvészelni nehézségeket, segít a gyermek lelkében zajló konfliktusok megoldásában, feloldásában is.”
Somody Imre és Hankiss Elemér Kuratóriumi tagok kiemelték, hogy „A mese többnyire önmagán túlmutat, morális mondanivalót, értéket közvetít, éppen ezért különösen fontos, hogy szánjunk időt a mesélésre. Szánjunk időt gyermekeinkre.”
A Médiaunió Alapítvány még idén szeretné kiírni a 2011-es témára vonatkozó kommunikációs tendert, még idén lehet tehát pályázni kreatív ötletekkel az Alapítványhoz.
A Médiaunió Elnöksége köszönetét fejezte ki a Kuratóriumnak, hogy döntésüket még idén novemberben meghozták. Köszönetét fejezi ki továbbá a Médiaunió Alapítvány tagjainak és médiapartnereinek, hogy a 2010-es témához, a fogyatékkal élő emberek integrációját célzó kommunikációs kampánynak 2011-es január végéig biztosít térítésmentesen felületeket.
További információ:
Vető Viktória
20 4113504
Fork, Spoon and Knife
kommunikációs csoport
www.fsk.co.hu
Fork, Spoon and Knife
kommunikációs csoport
www.fsk.co.hu
Médiaunió, 2010. december 3.
2 megjegyzés:
Jó kis éve lesz a Médiauniónak, hálás téma!
A magyar népmesék felülmúlhatatlan élményt nyújtanak a gyerekek számára. Ezeket mondani, olvasni gyönyörűség! Igen ám, de gondolt-e valaki arra, hogy a gyermekeink nem ismerik a népmesék szókincsét, a mesékben használt fogalmak jó részét, és a tárgyak használatáról sem tudnak? Én igen! Ezért elkészítettem a magyar népmesékből az első olyan társasjátékot, amely nem csak remek időtöltés, de meg is tanítja ezeket a fogalmakat. Így már nincs akadálya az olvasásnak. A játék neve: Világgá megyek. honlap: www.nepmesemuzeum.com
Megjegyzés küldése